Klient Nasz Pan - Obsługa Klienta w Bibliotece

Metoda rozwoju umiejętności interpersonalnych i nauczania obsługi klienta poprzez odbycie „stażu” w bibliotece szkolnej lub innym punkcie usług na terenie szkoły (sklepik, stołówka, punkt ksero).

Warunki wykorzystania

Nauczanie przedsiębiorczości w toku zajęć pozalekcyjnych.

Udział kadry i zasoby

Bezwarunkowe:
Udział wychowawcy, opiekuna lub nauczyciela. Biblioteka lub inny punkt usług szkolnych z chętną do współpracy osobą za niego odpowiedzialną.

Efekty uczenia

  • Rozwój umiejętności obsługi klienta.
  • Rozwój umiejętności komunikacji.
  • Rozwój umiejętności rozpoznania potrzeb klienta.
  • Rozwój umiejętności pracy w grupie.
  • Wzrost świadomości istnienia różnych ścieżek kariery i możliwości zawodowych.

Ocena efektów

Zintegrowana z procesem nauczania. Nadzór i obserwacja działań uczniów.

Autor: Szkoła Podstawowa im. Samuela Bogumiła Lindego
Link: Informacje na stronie projektu