Klient Nasz Pan - Obsługa Klienta w Bibliotece
Metoda rozwoju umiejętności interpersonalnych i nauczania obsługi klienta poprzez odbycie „stażu” w bibliotece szkolnej lub innym punkcie usług na terenie szkoły (sklepik, stołówka, punkt ksero).
Warunki wykorzystania
Nauczanie przedsiębiorczości w toku zajęć pozalekcyjnych.
Udział kadry i zasoby
Bezwarunkowe:
Udział wychowawcy, opiekuna lub nauczyciela. Biblioteka lub inny punkt usług szkolnych z chętną do współpracy osobą za niego odpowiedzialną.
Efekty uczenia
- Rozwój umiejętności obsługi klienta.
- Rozwój umiejętności komunikacji.
- Rozwój umiejętności rozpoznania potrzeb klienta.
- Rozwój umiejętności pracy w grupie.
- Wzrost świadomości istnienia różnych ścieżek kariery i możliwości zawodowych.
Ocena efektów
Zintegrowana z procesem nauczania. Nadzór i obserwacja działań uczniów.
Autor: Szkoła Podstawowa im. Samuela Bogumiła Lindego
Link: Informacje na stronie projektu