Klasy 4-6

Młodzi Przedsiębiorczy

Rozbudowany program nauczania przedsiębiorczości i podstaw ekonomii (plan 30 lekcji „ekonomii w praktyce”) przy wykorzystaniu szeregu metod i narzędzi, m.in.: symulacji tworzenia przedsiębiorstw, organizacji pracy własnej (e-portfolio), metod partycypacyjnych i metod...

czytaj dalej

Interaktywne Gry Decyzyjne

Metoda wykorzystująca zestaw ośmiu interaktywnych gier decyzyjnych udostępnionych przez NBPortal, wspomagających przekazywanie podstawowej wiedzy ekonomicznej i wiedzy nt. realiów rynkowych w modelu nauczania „nauka w działaniu”. Dostępne gry: Moja firma Wykrywacz...

czytaj dalej

Dragon’s Den

Metoda dorocznej organizacji międzyszkolnego konkursu przypominającego swoją formułą program telewizyjny „Dragon’s Den”. W konkursie biorą udział zespoły reprezentujące różne szkoły. Nagrodą jest niewielka suma pieniężna, która zostaje przekazana szkole w celu...

czytaj dalej

Spółka “Sklepik Szkolny”

Metoda polegająca na prowadzeniu i obsłudze sklepiku szkolnego przez uczniów (pod opieką wychowawcy, nauczyciela lub opiekuna). Nauczanie przedsiębiorczości w ramach zajęć pozalekcyjnych. Bezwarunkowe: Udział wychowawcy, nauczyciela lub opiekuna. Zarejestrowana...

czytaj dalej

Klient Nasz Pan – Obsługa Klienta w Bibliotece

Metoda rozwoju umiejętności interpersonalnych i nauczania obsługi klienta poprzez odbycie „stażu” w bibliotece szkolnej lub innym punkcie usług na terenie szkoły (sklepik, stołówka, punkt ksero). Nauczanie przedsiębiorczości w toku zajęć pozalekcyjnych. Bezwarunkowe:...

czytaj dalej

Partner Merytoryczny

Główny Partner

Lider Projektu

Patronat Projektu