
Działanie
Klient Nasz Pan – Obsługa Klienta w Bibliotece
Metoda rozwoju umiejętności interpersonalnych i nauczania obsługi klienta poprzez odbycie „stażu” w bibliotece szkolnej lub innym punkcie usług na terenie szkoły (sklepik, stołówka, punkt ksero). Nauczanie przedsiębiorczości w toku zajęć pozalekcyjnych. Bezwarunkowe:...
czytaj dalejProjekty Szkolne
Metoda nauczania w działaniu poprzez organizację projektu szkolnego. Uczniowie organizują wydarzenia życia szkolnego: wycieczkę, kiermasz, imprezy okolicznościowe, wystawy, przejmując odpowiedzialność za wszystkie etapy przygotowań: od planowania, przez przygotowanie...
czytaj dalejMłodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo
Program wykorzystujący metodę miniprzedsiębiorstw, czyli tworzenia realnie działających biznesów na terenie szkoły. Miniprzedsiębiorstwo zorganizowane jest na wzór spółki jawnej. Program rozwija nie tylko umiejętności przedsiębiorcze i zarządcze, lecz także...
czytaj dalej